Anna Koskinen on kokenut tapahtuma-alan asiantuntija, joka tuo yli 15 vuoden kokemuksensa myynnistä, markkinoinnista, projektijohtamisesta ja tapahtumatuotannosta Noste Productionsin tiimiin. Chief Operations Officerin roolissa Annan vastuualueena on myynnin tehtävien lisäksi koko Nosteen tuotannot ja niiden sujuvuus. Hänen monipuolinen taustansa markkinoinnissa ja myynnissä antaa hänelle ainutlaatuisen näkemyksen myös ostajan ja asiakkaan näkökulmasta. Anna on työskennellyt esimerkiksi EY:llä Pohjoismaisen markkinointitiimin vetäjänä sekä Sanomalla vastaten Suomen suurimmista mainostaja-asiakkaista ja heidän markkinointistrategioidensa toteuttamisesta.

Projektinhallinnan mestari: Kanssani asiakas voi keskittyä oleelliseen
Annan erityisosaamista on projektinhallinta ja laadukas asiakaspalvelu. Annan mielestä tärkeää on viedä projektit läpi tehokkaasti ja sujuvasti – mutta ennen kaikkea niin, että tiimillä on hauskaa työskennellä yhdessä. Joskus aikataulut ovat haastavia, yksityiskohtia on tuhansia ja yllätyksiä tulee, mutta tiukassakaan paikassa Annan hymy ei hyydy! Anna naurahtaa, että paras saatu palaute asiakkaalta oli tiukan tapahtuman tiimellyksessä: "I stay with you because you give me calm vibes." Tämä kuvaa täydellisesti Annan työskentelytapaa – hän huolehtii kaikesta, jotta asiakkaat voivat keskittyä siihen, mikä on heille oleellista.
Laaja kokemus asiakasprojekteista ja kansainvälisistä tapahtumista
Anna kokee olleensa onnekas, sillä on päässyt työskentelemään todella erilaisten projektien parissa Suomessa ja ulkomailla. Kokemusta on kertynyt esimerkiksi johtotason CXO-tapahtumien suunnittelusta Pohjoismaissa, tehtaan monipäiväisistä avajaisista tuhansien vieraiden kera, erilaisten hybridi- ja webinaaritapahtumien toteutuksesta sekä vaativien seminaarien tai sisäisten strategiatapahtumien toteutuksesta. Työskentelykielenä on useimmiten englanti.
Kohti uudenlaisia tapahtumia: kuratoidut ja merkitykselliset kohtaamiset
Anna näkee tapahtuma-alan olevan tietynlaisessa murroskohdassa. Maailmantilanne ja markkinat ovat epävarmat ja se heijastuu myös yritysten arkeen ja budjetteihin. Yritykset painivat teknologisen murroksen kanssa ja samalla kun näennäisesti ihmisten tavoittaminen

helpottuu, informaatiotulva on valtava. Syntyy tarve kuratoiduille ja merkityksellisille kohtaamisille.
Näille kohtaamisille on myös enemmän odotuksia kuin aikaisemmin – niihin käytetylle ajalle pitää saada vastinetta. Sen täytyy joko olla tietoa tai näkemystä, jota ei voi itse löytää netistä etsimällä tai mieleenpainuva elämys ja kokemus, joka oli siihen vaihdetun vapaa-ajan väärti.
Miten tällaisia kohtaamisia muotoillaan - siitä Anna keskustelee mielellään kanssasi!
Anna Koskinen, COO
045-6727047
Comments